zaterdag 5 april 2014

Review ❤ Maybelline Baby Lips Lipbalm.

Vandaag schrijf ik een review over een product van Maybelline. Ik ben een tijdje zeg maar 'tegen' de Baby Lips geweest, omdat ik dacht dat Baby Lips echt dure producten waren, voor volwassen vrouwen, en echt super gekleurd. Ik heb hem gekocht bij het Kruidvat, voor €3,49. Ik was helemaal verkocht toen ik met het testertje enkele swatches maakte. Omdat ik lipbalm's swatchen vrij vettig vind, heb ik dat bij die ene swatch in het Kruidvat gelaten. Klik voor meer voor de review!

In de hele collectie heb je zowel kleurende als verzorgende lipbalms. Voor de verandering ben ik eens voor een gekleurde gegaan. Deze heet Pink Punch. Ik kan niet zeggen dat dit product al lang op mijn verlanglijstje staat, omdat deze denk ik nog niet zo lang te koop zijn. Ik zet alle Baby Lips even op een rijtje:

Baby Lips met een kleurtje:
  • Pink Punch, de Baby Lip die ik ga reviewen, heeft een mooie roze kleur, deze smaakt en geurt heerlijk naar passievruchten.
  • Cherry Me, die is rood, met de smaak en geur van kersen.
Baby Lips die vooral verzorgen met een subtiel glansje:
  • Hydrate, de blauwe Baby Lip met de smaak en geur van citroen en basilicum.
  • Freshen, de groene Baby Lip met de smaak en geur van munt.
  • Repair, de gele Baby Lip met de smaak en geur van kersen en amandel.
Ik vind de verpakking heel hygiënisch, omdat er een plastiekje voorzit, wat dus wil zeggen dat je zeker weet dat niemend deze lipbalm voor jou in de winkel heeft gebruikt. Ik vind het wel fijn dat er een tester naast hangt, zodat je wel kan zien of het product je staat.

Echt alle ingrediënten zitten mee! Er staat ook bij dat je na een week gebruik helemaal, gezonde, gehydrateerde lippen hebt. Ik geloof niet snel zo'n dingen op de achterkant van je verpakking, maar nu gebruik Baby Lips ondertussen een weekje, en ik moet zeggen, een metamorfose zijn mijn lippen nu niet ondergaan, maar ik moet zeggen dat de lipbalm echt zijn werk doet!


Dit is mijn natuurlijke lipkleur. Ik heb van mezelf al vrij rozige lippen, en met momenten voel ik mijn lippen vlammen en dan zijn ze vrij rood. Ik wou een lipbalm dat zou aansluiten bij mijn natuurlijke lipkleur.

Ondertussen is mijn Pink Punch Baby Lip helemaal mijn lente-look geworden! Samen met een vlechtje en een roze haarbloem die mee gaat met de tint van de lipbalm vind ik deze lipbalm zo schattig! De Baby Lip dekt heel goed, en blijft zonder bijwerken een 2 tot 3 tal uren zitten. Misschien valt het bij deze foto pas op, maar mijn foto's zijn nu echt scherp. Wat het verschil tussen een iPod en een camera toch doet :).

Wanneer ik punten op dit product moet plakken, ga ik toch voor een 9/10. De lipbalm dekt heel mooi, maar hij blijft toch lekker nude. De verpakking is hygiënisch, en het product ziet er ook heel leuk uit. De smaak zit goed EN: Hij doet datgene waarvoor ik hem gekocht heb, het verzorgen van mijn lippen! Ik ben blij dat ik in het Kruidvat de moeite genomen heb de tester vast te nemen, want ik ben zo blij met mijn Pink Punch Baby Lip.

Krijgen jullie nu de kriebels naar het Kruidvat te rennen?
XXX, Eline.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat zeker een reactie achter! Je kan reageren met een Google of Wordpress account, jouw naam of website, of gewoon anoniem. Bedankt voor je reactie! ❤