woensdag 18 februari 2015

Beauty ❤ Everyday Make-Up Routine.

Klik hier om de video te bekijken op YouTube.

Vandaag laat ik jullie mijn 'Everyday Make-Up Routine' zien, vergeet zeker niet om in HD te kijken! Mijn Everyday Routine is nog niet zo speciaal, maar ik wou hem graag me jullie delen! Ik ga vanaf nu terug mijn YouTube video's op mijn blog posten, maar neem zeker eens een kijkje op mijn YouTube kanaal (klik hier), want daar staan nog een 5-tal video's die niet op Elineeuh zijn gepost. Vergeet zeker niet te abonneren, en duimpje omhoog en deze video te delen! Voor een overzichtje van alle producten die ik gebruikte, en klik voor meer!
























Producten die ik dagelijks gebruik:

-Clearasil Ultra - Rapid Action Lotion
-Essence My Skin - Cooling Eye Roll-On.
-Essence Pure Skin - Anti-spot Cover Stick.
-Essence Pure Skin - Anti-spot Compact Powder.
-The Body Shop - Make-Up Kwasten.
-The Body Shop - Brow & Liner Kit Nr. 02.
-The Body Shop - Wild Argan Solid Oil.
-The Body Shop - Indian Night Jasmin Fragrance Mist.
-Maybelline Eyestudio - Natural Impact.
-Maybelline Baby Lips - Peach Kiss.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat zeker een reactie achter! Je kan reageren met een Google of Wordpress account, jouw naam of website, of gewoon anoniem. Bedankt voor je reactie! ❤