zaterdag 21 februari 2015

Music ❤ My current likes :)
































Ik luister vaak muziek, wanneer ik mijn huiswerk maak, wanneer ik onder de douche sta, wanneer ik mijn kamer opruim, wanneer ik alleen op de fiets zit, ... Wanneer ik ergens alleen ben, begin ik automatisch te zingen! Ik kan totaal niet zingen, daarvoor is mijn stem te laag, maar dat verbiedt niet dat ik niet dol op muziek mag zijn. In dit artikel zet ik mijn favorieten op een rijtje, ik vroeg overigs ook de favorieten van een vriendin van me, die muziek-experte is! Dus veel plezier, en ik hoop dat ik jullie inspireer :)

G.R.L. - Lighthouse

Als eerste ben ik echt geraakt door dit lied. Ik ben weg van de muziek van G.R.L, ik heb een remix van hun song 'Ugly Heart' als muziek voor mijn ourto, en al een paar weken geleden was ik op YouTube wat aan het rondkijken voor nieuwe liedjes van G.R.L, en ik vond 'Lighthouse'. De thumbnail vond ik vrij raar: 'In memory of Simone Battle', ik ging even Googlen, en waar ik al voor vreesde: Simone Battle, 1 van de 5 meiden, heeft zelfmoord gepleegd... Ik vind het zo ontzettend jammer, ik hoop dat G.R.L echt door gaat gaan met 4! In het lied zie je in de clip filmpjes en foto's van Simone Battle, en het raakt zo hard! Bovendien is het ook een ontzettend goed nummer.


Becky G - Can't Stop Dancin'

Ook Becky G, van het lied 'Shower' heeft een nieuw nummer uit. 'Can't Stop Dancin' ', en ik ben fan! Becky G was vroeger een echte rapster, maar toen vond ik haar minder goed. Haar nieuwe stijl zoals dit nummer en Shower is duidelijk vele beter! Ik vind het refrein van dit lied super tof, aangezien je er goed op kan dansen!

Ariana Grande - Pink Champagne

Op aanraden van mijn vriendin ging ik eens luisteren naar 'Pink Champagne' van Ariana Grande. Het is een mooi nummer, maar ik vind het niet meteen haar allerbeste nummer. Maar het kan wel aan dit artikel toegevoegd worden!

Ariana Grande - One Last Time

Nog een nummer van Ariana Grande, haar aller nieuwste nummer, vind ik ook erg goed. De videoclip is cool! Ik ben geen fan van Ariana Grande, maar ik vind haar muziek wel goed.

O.M.I - Cheerleader.

Een paar dagen geleden was ik nog helemaal in-to dit nummer, maar ik heb het iets te vaak geluisterd (oops!) en nu vind ik het ondertussen al wat minder. Ik heb dit liedje via mijn leerkracht P.O. leren kennen, want tijdens dat vak mogen we nummers opzetten, en onze leerkracht zette deze op, en ik vind het meteen een goed nummer! Ik moet vaak wat meer naar een nummer geluisterd hebben voordat ik het een goed vindt, maar bij 'Cheerleader' van O.M.I. had ik dat totaal niet!

Meghan Trainor - No Good For You

Iedereen kent Meghan Trainor ondertussen wel al door 'All About That Bass' en 'Lips Are Movin', ik vond deze nummers kortstondig goed. Nadat je ze een paar keer geluisterd had, vind je ze niet meer zo goed, en ietwat afgezaagd. 'No Good For You' is een totaal ander genre dan haar 2 vorige nummers, en vele mooier! Niet te bewerkt, geen auto tune, gewoon, puur Meghan.

Neon Jungle - Bravehaert

Ik schreef al eens eerder een heel artikel over Neon Jungle. (Klik hier.) Ik vond toen hun single 'Trouble' heel goed, en nu heb ik 'Braveheart' ontdekt. Ook dit is een zeg maar 'druk' nummer, maar daar kan ik van genieten nadat ik van school kom en eens los wil gaan!

Pitbull ft. Ne-Yo - Time Of Our Lives

Ook deze song bestaat al even, maar ik vind het nog steeds een geweldig nummer! Vooral hilarisch, wanneer ze het hebben over: 'I work my ass off', dat wil 'Ik werk mijn achterste eraf', hier in België zeggen we eerder: 'Ik werk mijn gat eraf', dat ik een uitdrukking die m'n moeder vooral gebruikt. Het liedje is lekker los, en ik kan het wel smaken!

Ziezo, dat waren de liedjes die ik nu zoals luister, het zijn erg uiteenlopende genres, maar ik luister echt vanalles!


2 opmerkingen:

  1. Goeie muziek! Die ene muziek-experte is wel een toppertje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd. Je hebt het een week volgehouden en nu is het alweer een week geleden dat je een artikel plaatste

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter! Je kan reageren met een Google of Wordpress account, jouw naam of website, of gewoon anoniem. Bedankt voor je reactie! ❤