zaterdag 14 maart 2015

Fashion ❤ OOTD ❤ Spring is in the air!

Wohoo! Sring is in the air! Vorig weekend scheen het zonnetje lekker warm, en de bijne afgelopen week ook. Tijd om eens een rokje uit mijn kleerkast te trekken, nog met een panty weliswaar, maar toch heb ikgenoten van het feit dat mijn benen niet meer voor de zoveelste dag op rij ingepakt zaten in een jeans. Omdat het al eeuwen geleden is dat ik een OOTD postte, ben ik ben Joke en haar zus naar buiten getrokken en zijn we mooie foto's gaan maken. Met mijn gsm, maar ik vind de foto's best wel mooi gelukt! Alvast bedankt Joke en Amber, voor de super mooie foto's! Voor de complete outfit, klik zeker voor meer!


Dit is dus mijn complete outfit. Ik draag een rokje van Pimkie, op een gewone zwarte panty die ik ooit bij Veritas kocht. Omdat het rokje een skaterskirt is, stop ik mijn T-Shirt in mijn skirt, de T-Shirt zie je trouwens in mijn Shoplog die gisteren op mijn blog online kwam. Ik heb deze bij Hollister gekocht. Deze T-Shirt was natuurlijk wat prijziger dan alle andere kledingstukken, maar ik vond het zo'n mooie T-Shirt, en ik vind Hollister een leuk merk.

Oooh dat zonnetje! Mijn schoenen die ik draag stonden ook al een paar maanden in de kast. Het zijn dieper uitgesneden Vans, in een lichtgrijze kleur. Paste perfect onder mijn outfit!

Hebben jullie ook zo genoten van het zonnetje?

2 opmerkingen:

  1. Leuke outfit Eline!
    Een basic zwarte panty staat altijd goed ;)

    Creatieve groetjes,
    Het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarom heb je al een maand niks gepost?

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter! Je kan reageren met een Google of Wordpress account, jouw naam of website, of gewoon anoniem. Bedankt voor je reactie! ❤