zaterdag 7 maart 2015

New Addict ❤ Maybelline 'Baby Lips'


















Hehe, vandaag is het weer een week geleden dat ik een artikel postte! Het afgelopen weekend had ik het enorm druk. Zaterdag mijn verjaardag party, en zondag een toneelstuk en een grote herhalingstoets voorbereiden. Ik kan school natuurlijk wel altijd als excuus gaan gebruiken, maar aangezien ik nu een lekker kalm weekendje voor me heb, ga ik denk ik weer eens aan het bloggen slaan en wat vooruitwerken. Dan kan ik situaties zoals het afgelopen weekend vermeiden. Maar goed: Ik ben tegenwoordig helemaal weg van de Baby Lips! Ik had al langer ééntje op mijn kamer liggen, Pink Punch, en daar schreef ik ergens aan het begin van mijn blog een review over. Even tussen de regels door: Elineeuh bestaat sinds afgelopen donderdag 1 jaar! Maar voor die review, kan je even hier klikken. Ondertussen heb ik op korte tijd de broertjes en zusjes van Pink Punch gekregen, en degene die niet op de foto staat is Cherry Me, maar deze heb ik onlangs nog in mijn Baby Lips familie kunnen verwelkomen! Ik ga jullie vandaag wat over mijn ervaringen met deze geweldige lipbalms vertellen. Klik zeker voor meer!


Van links naar rechts:
Peach Kiss - Mint Fresh - Pink Punch - Hydrate.

Even een kleine edit op mijn artikel dat ik ongeveer een jaar geleden schreef: De groene Baby Lip heette vroeger 'Freshen'. Nu heet deze 'Mint Fresh'. De enige Baby Lip die ik nog niet heb (of toch van de collectie die te koop is hier in België), de gele, heette vroeger 'Repair', nu heet deze 'Intense Care'. Op de bovenstaande foto ontbreekt ook 'Cherry Me', deze kan ik eventueel later nog eens reviewen, want deze kocht ik nadat ik de foto's schoot :)

Peach Kiss
Peach Kiss heeft een nude kleurtje. Toen ik hem kocht had ik verwacht dat hij iets meer kleur ging afgeven, maar hij viel eigenlijk nauwelijks op te merken op mijn lippen. Eigenlijk was dat beter zo, dan kon ik hem ook dragen voor school, want Pink Punch geeft veel feller af. Maar onlangs op school vroeg ik benieuwd aan Joke: 'Welke lipstick is dat?' Hij glitterde namelijk prachtig toen het opkomende lentezonnetje erop scheen. 'Peach Kiss!' Zo mooi had ik Peach Kiss nog nooit bij mezelf gezien! Ik heb namelijk snel last van velletjes, en daar blijft Peach Kiss lelijk achter zitten, als je begrijpt wat ik bedoel? Maar haar lippen zijn zo mooi egaal, en daar in het zonlicht, ... Het was werkelijk een mooie, nude, licht glitterende kleur. Echt een bijzonder kleurtje!




Mint Fresh
Och, echt, wauw! Van deze Baby Lip ben ik helemaal weg! Deze kan ik echt de godganse dag opnieuw aanbrengen! Hij geurt heerlijk naar pepermunt, ik weet dat je daar voor moet zijn, maar als je ervan houdt om boven een mok muntthee te hangen, met nog verse muntblaadjes erin, dan ga je gewoon dol zijn op deze lipbalm! Door de geur alleen al stijg ik spontaan op naar de zevende hemel. Wanneer je hem aanbrengt, ga je dat ook echt voelen op je lippen. Hij tintelt zeg maar een beetje, je voelt hem je lippen werkelijk hydrateren. Ik kan overdrijven, maar waarom zou ik? Deze lipbalm is gewoon de beste die ik ook gebruikte! Ik ben al vaak in-to een lipbalm geweest, maar die voelden gewoon lekker omdat mijn lippen droog waren. Dit is de eerste lipbalm die ik aanbracht, en ik hem echt ook voelde werken!





 Pink Punch
Daar hebben we Pink Punch. Het grootste deel van mijn menig gaf ik al eerder, maar omdat ik nu meer ervaring heb, en reeds vele andere producten gebruikte om mee te vergelijken dan toen, ben ik van plan om Pink Punch toch nog even samen te vatten in dit artikel. Pink Punch is volgens mij de hevigst gepigmenteerde. Cherry Me heeft misschien ook een felle kleur, maar dat hangt af of je eerder rozige lippen dan rode hebt. Pink Punch geeft een roos glansje aan je lippen, en eigenlijk heeft Pink Punch meer wat weg van een lipstick dan een getinte lipbalm. Dat neemt niet weg dat het een leuke extra is aan bv. een fleurige lentelook. Want Pink Punch biedt 2 in 1 aan. Verzorging, en een mooie kleur die goed doorkomt op je lippen. 





















Hydrate
Dan als laatste, de Baby Lip waar ik minder enthousiast over ben. Niet dat het een slechte lipbalm is, maar in vergelijking met alle andere Baby Lips valt Hydrate een beetje tegen. Hij heeft geen specifieke geur, meer een basic geurtje, dat meerdere lipbalms hebben. Ik kan er geen geur op plakken, maar volgens Maybelline zelf zou Hydrate naar citroen en basilicum ruiken. Whoops, dat herkent volgens mij niemand in deze lipbalm! Aangezien deze Hydrate heet, had ik verwacht dat ik ook deze zou voelen tintelen op mijn lippen, en hem serieus voelen intrekken en hydratereren, net als Mint Fresh. Helaas pindakaas, hij voelt gewoon standaard op je lippen, zoals iedere Labello of andere merken lipbalms



















Ik ben tot de conclusie gekomen dat de Baby Lips onderverdeeld kunnen worden in 2 categorieën: De Baby Lips die als hoofddoel hydrateren hebben, en de Baby Lips die eerder een fris kleurtje aan je lippen willen geven. Pink Punch, Peach Kiss en Cherry Me geven ieder mooie kleuren af, die je lippen mooi laten uitkomen. Mint Fresh, Hydrate en Intense Care zijn niet stuk voor stuk geweldig hyrdtarerende lipbalms. Mint Fresh is gewoon the bomb, Hydrate is op dat vlak eerder gewoontjes en niet zo'n knaller, en over Intense Care kan ik momenteel mijn mening nog niet uitspreken :)

Mijn persoonijke aanraders zijn absoluut Mint Fresh, en ook Cherry Me (deze is niet terug te vinden in mijn review.) Baby Lips kan je kopen in het Kruidvat of bij de drogist vanaf  €3,49. Een super goedkope prijs, voor een geweldig product!

1 opmerking:

  1. Leuke review! Zelf ben ik van plan om hydraterende versie te kopen, waarschijnlijk de blauwe, ookal komt die het minst goed uit de review. Ik zelf heb een baby lips van de dr rescue versie en die tintelt ook als de groenen.
    :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter! Je kan reageren met een Google of Wordpress account, jouw naam of website, of gewoon anoniem. Bedankt voor je reactie! ❤