vrijdag 13 maart 2015

Shoplog ❤ H&M, Hollister, Rituals & co

Waw ik moet echt meer mijn video's op mijn blog gaan posten! Mijn video's komen wel iedere woensdag online, maar ik vergeet ze vaak gewoon hier in een artikel te posten! Ayways, in deze video liet ik jullie zien wat ik allemaal gekocht heb de afgelopen maand. Morgen komt er trouwens nog steeds een artikel online! Voor een overzichtje van wat ik kocht, klik voor meer. Veel plezier!
Kruidvat:
Batiste Dryshampoo 'XXL Volume'.
Maybelline Baby Lips: Mint Fresh & Hydrate. (Lees review hier.)
Maybelline Volum' Express Falsies Mascara 'Feather Look'.
Fruit Smoothie Mask.
White Chocolate Mask.
Chocolate Mask.
Peel-off Mask.

Di:
Maybelline Baby Lips: Cherry Me.

Rituals:
Miracle Balm with White Lotus en Ginko Biloba.
Magic Balm with Kalendula en Karité.

H&M:
Donkere jeans.
Crèmekleurige skinny broek.
Gemêleerd grijs shirtje.
Lila met wit gestreeptje shirtje.

Hollister:
Witte croptop.
Peach shirtje.

Claire's:
Coca-Cola Lipsmacker.
Geldbeugel.

The Body Shop:
Coconut Body Scrub

Appels:
Bohemian Beach vestje.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat zeker een reactie achter! Je kan reageren met een Google of Wordpress account, jouw naam of website, of gewoon anoniem. Bedankt voor je reactie! ❤